domingo, 12 de junio de 2016

Visita a Cacaolat

Si os soy sincera, os diré que mi historia de amor con Cacaolat empieza desde que yo era pequeña. Me ha parecido siempre un producto delicioso y muy versátil, ya que bien lo puedes tomar frio o calentito en invierno. Así que para una amante del cacao como yo, imaginaros lo que supuso cuando Cacaolat, este invierno pasado organizo unas jornadas de puertas abiertas para los primeros que reservaran la visita, y yo tuve la suerte de ser una de esas personas.



En general me encanto la organización de la visita, y de las instalaciones, se notaba que estaban preparados para las visitas, especialmente para las escolares. Y bien, entrando en detalles,  la visita básicamente se dividió en 3 partes, en la primera repasamos la historia y origen de la marca, viendo la evolución tanto del producto como de la publicidad.
 
 
En la segunda parte, hablamos más del origen, obtención y beneficios del cacao. Y en la tercera mientras degustamos uno de sus productos, el Cacaolat Upp, vimos un pequeño video explicativo, luego charlamos sobre las variedades de producto y las novedades de la marca, como por ejemplo el Cacaolat Mocca,  y finalmente pudimos ver en directo la área de producción, y empaquetado, es decir cómo se produce, embotella y etiqueta el producto, eso si todo desde el cristal para cumplir las normas de seguridad.


Por si fuera poco, nos dieron unos detallitos de recuerdo.



La verdad que la visita estuvo muy bien, pero para particulares fue una jornada puntual, no sé si volverán a repetir las puertas abiertas pero os animaría a que estuvierais pendientes un poco de las redes sociales de la marca por si se vuelve a repetir. De todas maneras, he visto que para los colegios si realizan visitas gratuitas, os dejo el enlace por si algún profesor interesado me está leyendo ;) 
                                                                                                                      
Si us sóc sincera, us diré que la meva història d'amor amb Cacaolat comença des que jo era petita. M'ha semblat sempre un producte deliciós i molt versàtil, ja que bé ho pots prendre fred o calentet a l'hivern. Així que per a una amant del cacau com jo, imagineu el que va suposar quan Cacaolat, aquest hivern passat va organitzar unes jornades de portes obertes per als primers que reservessin la visita, i jo vaig tenir la sort de ser una d'aquestes persones.



En general em va encantar l'organització de la visita, i de les instal·lacions, es notava que estaven preparats per a les visites, especialment per a les escolars. I bé, entrant en detalls, la visita bàsicament es va dividir en 3 parts, a la primera vam repassar la història i origen de la marca, veient l'evolució tant del producte com de la publicitat.
 

A la segona part, vam parlar més de l'origen, obtenció i beneficis del cacau. I en la tercera mentre degustavem un dels seus productes, el Cacaolat Upp, vam veure un petit vídeo explicatiu, després vam parlar sobre les varietats de producte i les novetats de la marca, com ara el Cacaolat Mocca, i finalment vam poder veure en directe la àrea de producció, i empaquetat, és a dir com es produeix, s'embotella i etiqueta el producte, això si tot des del vidre per a complir les normes de seguretat.
 
Per si fos poc, ens van donar uns detallets de record.

La veritat que la visita va estar molt bé, però per a particulars va ser una jornada puntual, no sé si tornaran a repetir les portes obertes però us animaria a que estiguéssiu pendents una mica de les xarxes socials de la marca per si es torna a repetir. De totes maneres, he vist que per als col·legis si realitzen visites gratuïtes, us deixo l'enllaç per si algun professor interessat m'està llegint ;)
 

2 comentarios:

  1. Mmmmmmmmmmmmmm...... Cacaolat........ Mi quiere ir!! Me da igual si tengo que infiltrarme en una clase!!

    ResponderEliminar
  2. Siempre podemos estudiar apuntarnos a primaria otra vez ;)

    ResponderEliminar